איפור ערב לא לחתונות בלבד

איפור ערב הוא מגמה שהולכת וצוברת תאוצה בקרב נשים רבות בישראל. ההבנה שכחלק מההכנות לאירוע חגיגי לא צריך להסתפק רק בשמלה או נעליים, אלא גם מאפר מקצועי. אם בעבר איפור ערב היה שמור לאירועים נדירים כמו שמחה משפחתית כמו חתונה לבת או בר מצווה לבן, הרי שהיום נשים מזמינות איפור מקצועי גם לימי הולדת של חברות או לאירועים משפחתיים גם מקרבה משפחתית רחוקה.

ההחלטה להזמין מאפר מקצועי גם לאירוע ערב "רגיל" נובעת מכך שפעמים רבות ניתן לקבל את האיפור בתוך זמן קצר, בעלות סבירה. אם את עובדת עם מאפר מקצועי באופן קבוע אין צורך בהתאמה או בדיקה של סגנונות, וניתן לבצע את האיפור זמן קצר לפני האירוע.

מגמה נוספת שניתן לזהות בשנים האחרונות הוא איפור ערב לאירועים עסקיים. אם יש לכן אירוע של החברה בערב אין סיבה להתאפר לבד. בין אם מדובר במסיבה של החברה, או השקה חגיגית של מוצר חדש – מאפר מקצועי כמו ארטיום קבנצקי יוכל להתאים לכם את האיפור הטוב ביותר לסגנון הערב. איפור ערב מוקפד מאפשר לשפר את המראה וגם, כפי שמחקרים רבים הוכיחו, לשפר את ההרגשה האישית והביטחון העצמי.

באיפור ערב מקצועי יש לשים דגש על שילוב בין סגנון האיפור היומיומי שלך, לבין סגנון האיפור המתאים לאירוע אליו תגיעי. בנוסף יש להתאים את האירוע לעונות השנה ולמיקום, באולם סגור או גן פתוח. באמצעות שימוש במוצרי איפור מקצועיים של החברות הטובות בעולם, ניתן להשיג גם מראה יפהפה וגם עמיד למשך כל האירוע.

הייחודיות של ארטיום קבנצקי היא בשילוב של התמחויות שונות כמו איפור אופנה ואיפור כלות, בכל אחד מהפרויקטים של איפור שהוא מבצע. בעזרת השילוב הזה הוא מגיע לאיפור מקורי ומיוחד שיוצר מראה בלתי נשכח.

ארטיום קבנצקי-אמן איפור

ארטיום קבנצקי הוא מאפר מוביל בתחום איפור לכלות, איפור אופנה ואיפור אפקטים מיוחדים. ארטיום למד בבית הספר היוקרתי לאיפור של "ירין שחף" שם התמחה במגוון סגנונות איפור. במהלך הלימודים כבר השתתף בהפקות איפור וצילום מקצועיות.

קרא עוד
פתח שיחה
דבר איתי
היי, שמח שאתם מבקרים באתר שלי,
לכל שאלה או בירורים פשוט ליחצו כאן ותיפתח לנו שיחת וואטסאפ:)
Powered by